Məktəbəqədər uşaqları olan hər bir ailə üçün, uşaqlarını təhlükəsiz şəkildə göndərə biləcəkləri yaxşı məktəb xüsusiyyətləri olan məktəb tapmaq prioritetdir. Ailələr uzun araşdırmalardan və müsbət rəylərdən sonra məktəb seçirlər. Bəs, kifayət qədər arayışı olmayan və ya yaşadıqları rayondakı məktəb haqqında ətraflı məlumat ala bilməyən ailələr məktəb seçərkən nələrə diqqət etməlidirlər?
Yaxşı məktəb nədir? Yaxşı məktəb hansı xüsusiyyətlərə malik olmalıdır? Ailələr seçim edərkən nələrə diqqət etməlidirlər? Məqaləmizin qalan hissəsində yaxşı məktəb meyarları haqqında təfərrüatları paylaşacağıq.
Yaxşı məktəb nədir?
Yaxşı məktəb; Bu, şagirdlərin bilik, bacarıq, qabiliyyət və inkişaf sahələrini dəstəkləyən məktəbdir. Bu məktəblərdə demokratik və tolerant ünsiyyət hökm sürür və şagirdin təhlükəsiz olması, hərtərəfli təhsil alması, onun öyrənmə tərzinə uyğun təhsil alması prioritetdir.
Yaxşı məktəb öyrənmə və tədrisə təsir edən daxili və xarici amillərin keyfiyyətli təhsil və təlim üçün ən yaxşı şəkildə təşkil edildiyi və təşkil edildiyi mühitdir. Qaqne görə, öyrənməyə təsir edən daxili amillər: əvvəlki biliklər, zehni bacarıqlar, idrak strategiyaları; maraqlar, münasibətlər və dəyərlər kimi affektiv xüsusiyyətlər. Ətrafdakı stimullar, öyrəniləcək məzmun, səs, temperatur, işıq şəraiti və cari zaman şərtləri öyrənməyə təsir edən xarici amillərdir. Tələbənin xarakteri, inancları, baxışları və münasibətləri, mədəniyyəti və gözləntiləri də öyrənməyə təsir edən fərdi amillərdir. Yaxşı məktəbdə tədrisin uğurlu və məhsuldar olması üçün daxili və xarici şərait tədris üçün əlverişli olmalıdır. Məktəb mədəniyyətinin şagirdin fərdi şərtlərinə uyğun olması gözlənilir.
Yaxşı Məktəbin İxtisaslı Pedaqoji Kadrları var
Yaxşı məktəb öz sahələrində uğur qazanmış, kifayət qədər və müasir biliyə malik müəllimlərə sahib olmaq məqsədi daşıyır. Yaxşı məktəb öz müəllimlərini xarici resurslarla təmin edir ki, onlar cari bilikləri əldə edə və özlərini təkmilləşdirə bilsinlər. Yaxşı bir məktəb simpoziumlarda, seminarlarda, sammitlərdə və ixtisasartırma təlimlərində iştirak etmək üçün müəllimlərinin iş qrafiklərini təşkil edir. O, müəllimlərin üst-üstə düşən, məşğul saatlarla, istirahət etmədən işləməsinə səbəb olacaq cədvəllərdən qaçır. Onların dincəlməsi və hər yeni dərsə yüksək enerji ilə başlaya bilmələri üçün onların dərs intervallarını təşkil etməyə diqqət yetirir. O, müəllimlərin ehtiyaclarını ödəmək üçün rahatlıq və avadanlıqla təchiz olunmuş istirahət yerlərini hazırlayır. Bundan əlavə, yaxşı məktəb işçilərinin öz aralarında müsbət əlaqələr qurmaları və bir-birlərini inkişaf etdirmələri üçün mühit təmin edən məktəbdir. Bu məktəblərdə çalışan müəllimlər gördükləri işi sevirlər, iş şəraitindən razı və razıdırlar. Digər səviyyələrdə olan müəllimlər və işçilər işə yüksək səviyyədə bağlılıq nümayiş etdirirlər.
Rəhbərlik işlərinə əhəmiyyət verirlər və öz heyətində psixoloji məsləhət və rəhbər mütəxəssisləri işə götürürlər.
Bütün səviyyələrdə olan məktəblərin yaxşı məktəb statusuna malik olması üçün onların bələdçilik xidməti olmalı və fəal iştirak etməlidir. Yaş qrupundan asılı olmayaraq, günlərinin çoxunu məktəbdə keçirən uşaq və gənclərin psixoloji dəstəyə və rəhbərliyə ehtiyacı ola bilər. Məktəb mühitində məktəb uğursuzluğu, tantrums, özünə inamsızlıq, depressiv davranış, imtahan narahatlığı, stress və bir çox başqa psixoloji problemlər müşahidə edilə bilər. Bu problemlərin diaqnozu, qarşısının alınması və istiqamətləndirilməsi üçün bələdçi xidmətinin olması yaxşı məktəb şəraitini təmin etmək üçün vacibdir. Evdəki problemlər məktəbdə özünü göstərə bilər və ya məktəbdə həmyaşıdları ilə problemlər, öyrənmə çətinliyi, diqqət çatışmazlığı kimi problemlər şagirdin məktəb həyatına və uğuruna mənfi təsir göstərə bilər.
Yaxşı Məktəb Təhsildə Fərqli Öyrənmə Üslublarını ehtiva edir
Tələbələrin daha akademik uğur qazanması, öyrənmə prosesindən həzz alması və məlumatları emal edib gündəlik həyatda istifadə edə bilməsi üçün dərslər müxtəlif öyrənmə üslublarına uyğun aparılmalıdır. Öyrənmə tərzinə uyğun təhsil alan uşaqlar səbəb-nəticə əlaqəsi qura bilən, daha yaradıcı və yenilikçi düşünən, məktəb mühitindən və daha çox oxumaqdan həzz alan uşaqlardır. Ailələr uşaqlarını düzgün istiqamətləndirmək, ehtiyaclarını müəyyən etmək və resurslarla təmin etmək üçün onların öyrənmə üslublarını bilməlidirlər.
Dr. Rita Dunn və Dr. Kenneth Dunn tərəfindən hazırlanmış Dunn və Dunn öyrənmə modelinə görə, üç fərqli öyrənmə üslubu var: vizual, eşitmə-sensor və kinestetik. Bu öyrənmə modelinə görə təkcə öyrənənin deyil, həm də dərs deyən müəllimlərin tədris modelləri bir-birindən fərqlidir. Uğurlu təhsil mühiti üçün müəllimin tədris üslubu şagirdin öyrənmə üslublarına uyğun olmalıdır. Bu şərtləri təmin etmək üçün müəllimlər hər bir öyrənmə üslubuna uyğun olaraq tədrisi müxtəlif üsullarla təşkil etməlidirlər.
Müəllim və şagirdin öyrənmə üslubları bir-birinə uyğun olduğu kimi, təlim mühiti də öyrənmə üslublarına uyğun olmalıdır. Təlim tərzinə uyğun olaraq lazım olan alətlər və avadanlıqlar tədris mühitində mövcud olmalıdır. Təhsil müddəti, fasilələr və hətta ev tapşırıqları da öyrənmə üslublarına uyğun təşkil edilməlidir. Yaxşı Məktəb tədris planını, müəllimin tədris tərzini və təlim mühitinin tədris şəraitini öyrənmə üslublarına uyğun təşkil etməlidir.