Elm Təhsili Araşdırmalar Dərnəyinin sədri Dos. Dr. Yasemin Özdem Yılmaz bildirib ki, Türk Əsri Təhsil Modeli tələbələrə mövzu yönümlü proqram yanaşması deyil, bacarıq yönümlü təhsil yanaşması təklif edir.
Trakya Universitetinin ev sahibliyi etdiyi “16-cı Milli Elm və Riyaziyyat Təhsili Konqresi”nə qatılmaq üçün Ədirnəyə gələn Yılmaz jurnalistlərə açıqlamasında Türkiyənin təhsil sistemini irəli aparacaq modelin hazırlanmasına töhfə verdiyini bildirib.
Türkiyə Əsr Təhsil Modelinin 10 illik təhsillə hazırlandığını və modeldə bacarıq və dəyər təhsilinin ön plana çıxdığını ifadə edən Yılmaz, “Bu proqramda tələbələrin ehtiyac duyduğu fənlər onları təchiz edəcək şəkildə verilir. 21-ci əsrdə ehtiyac duyacaqları bacarıqlarla, mədəniyyətimizə uyğun olaraq 'kökdən gələcəyə' imzası ilə "Türk-İslam elm adamlarına toxunaraq tələbələrimizi gələcəyə hazırlayacaq bir model hazırladıq. Anadoluda yaşamış elm adamları" dedi.
Dos. Dr. Yılmaz yeni modelin tələbələrin sahə, konseptual, sosial və emosional öyrənmə bacarıqlarını artırmağı hədəflədiyinə diqqət çəkib.
“Bacarıq yönümlü təhsilə keçid proqramın ən mühüm məqamlarından biridir”.
Bacarıq əsaslı təhsilin tələbələrə böyük töhfələr verəcəyini izah edən Yılmaz bunları söylədi:
"Məsələn, əvvəlki tədris planımızda əldə etdiyimiz nailiyyətlər daha çox fənn yönümlü idi. Lakin bu gün və gələcəkdə tələb olunanlar fənn məzmunundan qat-qat artıqdır. Məqsəd şagirdlərin müxtəlif fənn məzmunlarına və bacarıqlarına yiyələnmələri olacaq. müxtəlif fənn sahələrinə müraciət edirik Beynəlxalq imtahanlarda və proqramlarda da oxşar yanaşmaları görürük. İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı (OECD) tərəfindən həyata keçirilən Türkiyə Əsr Təhsil Modelində mövzu yönümlü bir proqram yanaşmasından bacarıq yönümlü bir təhsil yanaşmasına keçilmiş olmasıdır Bu proqramın məqamları."