Müstəqil ətraf mühit təşkilatı Climate Trace-in məlumatlarına görə, ötən il dünyada 50,6 milyard ton, Türkiyədə isə 530 milyon ton karbon qazı ekvivalenti emissiyaları buraxılıb. Qlobal tullantıların təxminən 64 faizi Çin, ABŞ, Hindistan, Rusiya və İndoneziya da daxil olmaqla 10 ölkə tərəfindən törədilib.
Paris razılaşmasını ratifikasiya edərək iqlim dəyişikliyi ilə mübarizədə addımlarını sürətləndirməyi planlaşdıran Türkiyənin qlobal emissiyalardakı payı ötən il 1 faiz olaraq hesablanıb və tullantıların 64 faizini 10 “çirkləndirici” ölkə törədib.
Hökumətlərarası İqlim Dəyişikliyi Panelinin (IPCC) bu il 234 elm adamının qatqısı ilə nəşr etdiyi hesabata görə, qlobal istiləşmə insan fəaliyyətlərinin yaratdığı emissiyalar səbəbiylə görünməmiş bir sürətlə artdı hal-hazırda 1 dərəcədən çox istiləşən planetin 2030-cu ilə qədər artacağı gözlənilir.2050-ci ilə qədər onu iki dəfə, 2050-ci ilə qədər isə sıfıra endirmək lazımdır. Paris Sazişi çərçivəsində qlobal temperatur artımını 1,5 dərəcəyə qədər məhdudlaşdırmaq üçün emissiyaların azaldılması üçün iddialı və təcili tədbirlərə ehtiyac var.
Hökumətlərarası İqlim Dəyişikliyi Panelinin (IPCC) bu il 234 elm adamının qatqısı ilə nəşr etdiyi hesablamalara görə, qlobal mərkəzləşmənin insan fəaliyyətinin yaratdığı emissiyalar səbəbiylə görünməmiş bir sürətlə artdığı müşahidə edilir burada 1 dərəcədən daha populyardır, 2030-cu ilə qədər artacaq. 2050-ci ilə qədər onu 2050-ci ilə qədər iki dəfə, 2050-ci ilə qədər isə sıfıra endirmək lazımdır. Paris Xartiyası çərçivəsində qlobal temperaturun artımını 1,5 dərəcəyə qədər məhdudlaşdırmaq üçün emissiyaların azaldılması üçün iddialı və təcili tədbirlərə ehtiyac var.
Ötən il dünyada 50,6 milyard ton karbon qazı ekvivalenti emissiyaları buraxıldığı halda, bu emissiyaların 26,8 faizi elektrik enerjisi, 19,2 faizi emal sənayesi, 13,5 faizi nəqliyyat, 12,7 faizi kənd təsərrüfatı, 10 faizi 8 faizi neft və qaz, 8,4 faizi isə tullantıların payına düşüb. emissiyaların 6,5%-i tullantı sektorunun, 2%-i isə gəmiçilik sektorunun payına düşüb.
Xüsusilə elektrik enerjisi istehsalı və nəqliyyat sektorlarında qalıq yanacaqların intensiv istifadəsi qlobal istiləşmənin ən mühüm səbəblərindən biri olsa da, başda kömür olmaqla qalıq yanacaqların istifadəsinə son qoyulması temperatur artımının 1,5 dərəcə ilə məhdudlaşdırılmasında kritik əhəmiyyət kəsb edir.