Türkiyənin Təhsil Naziri Mahmut Özer 19-23 iyun tarixlərində müəllimlərin il sonu peşə işlərinin Müəllim İnformatika Şəbəkəsi üzərindən distant təhsil vasitəsilə həyata keçiriləcəyini bildirib.
Təhsil Naziri Mahmud Özer, fevralın 6-da Kahramanmaraşda baş verən zəlzələlərdən sonra valideynlərin zəlzələdən zərər çəkməyən 71 şəhərdən hər hansı birinə şagirdlərin köçürülməsi üçün şərait yaratdıqlarını xatırladıb.
TehsilMedia.az xəbər verir ki, zəlzələ bölgəsi üçün köçürmə kriteriyalarını tamamilə aradan qaldırdıqlarını və zəlzələdən zərər çəkmiş şəhərlərdə təhsil alan təxminən 250 min tələbənin başqa şəhərlərə köçürüldüyünü bildirən Özer, sözlərini belə davam etdirib: “Bilirdik ki, biz orada təhsil sistemini normallaşdıranda, qayıdışlar başlayacaq, qayıdışlar da sürətlə başladı. Bu günə olan məlumata görə, 84 min 617 tələbə, yəni başqa şəhərlərə köçürülən tələbə yenidən bölgəyə qayıdıb. Ən çox dönmə sayı olan şəhərlər zəlzələdən ən çox zərər çəkən ərazilərdir. Yəni Kahramanmaraş, Hatay, Malatya və Adıyaman. 27 min 45 tələbə Kahramanmaraş, 15 min 895 tələbə Hatay, 12 min 544 şagird Malatya və 10 min 999, 11 min tələbə Adıyamana qayıtdı. Bu onu göstərir ki, zəlzələ, daşqın, Covid-19 epidemiyası kimi qeyri-adi şəraitdə təhsil sisteminizi normallaşdırsanız, həm həyatın axını normallaşacaq, həm də o həyatın, ekosistemin bərpası ilə bağlı çox mühüm bir prosesə başlamış olarsınız.”
Müəllimlərin il sonu peşə işlərinin təhsil müddəti bitdikdən sonra başlayacağını izah edən Özer, “19-23 iyun tarixlərində distant təhsil şəklində il sonu peşə işini təmin edəcəyik. Müəllim Məlumat Şəbəkəsi (ÖBA), müəllimlərimizin məktəbə getmək məcburiyyətini aradan qaldıracağıq."
Məsumə İmran