2023-2024-cü illərdə dil müəllimləri, riyaziyyat müəllimləri, eynilə azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi ilə ibtidai sinif müəllimləri sertifikasiya imtahanına cəlb olundular. Sertifikasiya müsahibə mərhələsində həddindən artıq problemlər özünü göstərdi.
1. Müsahibə mərhələsi 5 meyara əsasən qiymətləndirilməli idi, amma heç də meyarlar əsas götürülmədi. Direktorlar bəzən 1 sualla, bəzən 10 sualla, bəzən sadəcə icmalla, bəzən isə ad-soyad götürməklə müsahibəni yola verdilər.
2. Müsahibədə müəllimlər üçün ayrılan vaxtlar düzgün və dəqiq deyildi. Bəzilərinə 1 dəqiqə, bəzilərinə 15 dəqiqə vaxt ayrıldı.
3. Bəzi müsahiblər şəxsi suallar verdi və müəllimlər tərəfindən bu xoş qarşılanmadı.
4. Bütün meyarların yoxlanmaması müəllimlərin narahatlığını daha da artırdı. Hansı ki tam hazır olan müəllimlər sual verilməməsi və birbaşa yola salınmasından narahatlıq hiss etdi. Eynilə balları da aşağı gəldi. Sadəcə nədənsə "bəzilərinki" yuxarı gəldi.
5. Müəllimlərə cavablar ilk olaraq excell də göndərildi və bu çox xoşagəlməz idi. Həm konfidensiallıq baxımından, həm də hörmətsizlik, dəyərsizlik, hətta şəxsiyyətsizlik oyadırdı.
6. Müəllimlərin ballarında ədalətsizlik açıq-aşkar özünü göstərdi. Ad soyadını deyənə yüksək bal, dayanmadan və düzgün şəkildə danışanlara aşağı baı yazıldı.
7. Naməlum şəkildə adını düz yaza bilməyən, ən yüksək mən alacam deyənlər həqiqətən "necəsə" ən yüksək balı aldılar.
8. Cədvələ diqqət yetirdikdə görürük ki, 50+ bal yığanlara 30+, 50 dən aşağı bal yığanlara isə 20+ qiymət verildi.
9. Dil müəllimlərinə öncədən heç bir məlumat verilməməsi, əksər təlimçilərin müəlllimləri aldatması və çox stress keçirmələri özünü göstərir.
10. Müsahibədə direktorların fərqli yanaşmaları, qeyri-adi xoşagəlməz hərəkətləri müəllimlərin nüfuzdan düşməsi və özsayqını, hörməti itirmələrinə və müəllim şərəf, ləyaqətini alçaltmağa yönəlmişdi.
11. Müsahibədə sualların verilmə diferensiallığı, bərabər imkanlar qətiyyən nəzərə alınmamışdı.