Sizin Reklam Burada
  • Ana səhifə
  • Gündəm
  • Elm və təhsil
    • Məktəbəqədər təhsil
    • Məktəblər
    • Ali təhsil
    • Kolleclər
    • Peşə təhsili
  • Mədəniyyət
  • Rəsmi
  • Müsahibə
  • Hadisə
  • Araşdırma
  • Dünya
  • Müsabiqələr
  • Layihələr
  • Şikayətlər
  • Ekologiya
  • Maraqlı
  • Köşə
  • Video
  • Elm və təhsil
    • Məktəbəqədər təhsil
    • Məktəblər
    • Ali təhsil
    • Kolleclər
    • Peşə təhsili
  • Mədəniyyət
  • Araşdırma
  • Müsahibə
  • Hadisə
  • Araşdırma
  • Dünya
  • Müsabiqələr
  • Layihələr
  • Maraqlı
  • Köşə
  • Video

TKTA, yoxsa Təhsil Keyfiyyətinin Məhv Edilməsi

Elm və təhsil

26-01-2024, 15:19

TKTA, yoxsa Təhsil Keyfiyyətinin Məhv Edilməsi


Təhsildə çox ciddi və ən önəmli problemlərdən biri fəaliyyət planı olmasıdır. Yuxarı təbəqədən aşağı təbəqəyə məcburi göstəriş verilməsi, məktəbin və təhsilin keyfiyyət səviyyəsini qaldırmaq üçün saxta tədbir və göstərişlərin təmin edilməsidir.

Bu təhsili inkişaf etdirmir, əksinə təhsili çökürdür..

Bu gün biz təhsil sistemini kökündən dəyişmişik. Gəlin dediyimizi sadə şəkildə izah edək. Əvvəllər proqram xüsusi mütəxəssislər tərəfindən hazırlanır və məktəblərə təhvil verilirdi. Təbii ki, bütün ölkə üzrə eyni proqram olduğundan yüksək nəticə gözləmək, ya da bütün şagirdlərin uğurunu təmin etmək çətinləşirdi. Amma yeni təhsil sistemində proqram və təxmini gözlənti minimum müəyyənləşdirilib amma bütün şagirdlərin inkişafının təmin edilməsinə yönəldilmişdir. Buna görə də müəllimlər xüsusi olaraq fərdi şəkildə planlaşmasını hazırlamalıdır. Məlum olduğu kimi, hər sinifdə müxtəlif təlim nailiyyətinə, düşüncə tərzinə sahib şagirdlər var. Bunlardan xüsusi qayğıya ehtiyacı olanlar üçün fərdi planın hazırlanması da bu sıradandır.

Dediklərimizi ümumiləşdirsək, kurikulum bütün şagirdləri nəzərə alıb inkişafını təmin etməyi nəzərdə tutur. Bu çox gözəl bir haldır?
Amma uğurludurmu???

Əgər bu gün təhsilin keyfiyyətini artırmaq üçün qarşıya müəyyən məqsədlər qoyulursa, ölkəmizdəki bütün təhsil müəssisələri nəzərə alınmalıdır. Ən böyük səhvi biz tam olaraq burda edirik. Axı təhsil, məktəb sadəcə Bakıdan və Bakının məşhur liseylərinən ibarət deyil. Ola bilər ki, o məşhur yerlər bir ildə 100 faiz tələbə qəbulu versin. Bəs digər bölgələrdəki məktəblər və şagirdlər necə olmalıdır?

Bəzi yerlərdən illərdir tələbə adı qazanan yoxdur, məktəbə gələn yoxdur, hətta məktəb yoxdur.
Müəllimlərin savadını belə Bakının məşhur yerlərinə görə müəyyənləşdiririk. Yenə savadı az olan ən çox savadlı müəllimə ehtiyac duyan kəndlərə, qəsəbələrə, rayonlara düşür. Ən güclü müəllimlər həmin müəyyən liseylərə və ya məktəblərə düşür.

Sonra da qarşıya qoyulan məqsədləri təmin etmək üçün, təmin edildiyini sübut etmək üçün zorakılıq, stress, məcburiyyət halları yaranır.

Əgər siz Azərbaycanda ümumi bilik səviyyəsini hər hansı məşhur məktəbə görə müəyyənləşdirib planları, tələbləri ona əsasən hazırlayıb tələb etsəniz, təbii ki, bu həm xaos, həm mobbinq, həm haqsızlıq yaradacaq, həm də təhsil sistemini kökündən məhv edəcəkdir.

Tələblər qarşısında məcbur Regional Təhsil İdarələri, Məktəb direktorları, Direktorun müavinləri "böyük yerdən gələn əmrə" görə məcburi say verməlidir. Uşaq ad soyadı yazıb göndərilməlidir. Olimpiyadaya, yarışa, flan qədər uşaq verməlidir, flam qədər uşaq buraxılışdan keçməlidir, flan qədər uşaq ali təhsil müəssisəsinə qəbul olunmalıdır, flan qədər uşaq layihəyə qoşulmalıdır.

Yalnız bu da deyil. Səviyyə çox aşağıdır, qaldırmaq lazımdır. Saxta KSQ, BSQ-lər hazırlanmalıdır.

Məktəbdə davamiyyət aşağıdır. Davamiyyətin olmaması səbəbləri ortadan qaldırılmaq əvəzinə tələb olunan davamiyyət üçün "saxta", ya da "zorakı" tədbirlər görülür. Uşaqlar ya sağlıq problemləri, ya məsuliyyətsizlik, ya maddi vəziyyət, ya da universitetə hazırladıqlarına görə gələ bilmirlər. Bu problemləri həll etmək əvəzinə "bizdən belə tələb olunur və məcburən sənəd işləri belə edilməlidir" əmri qarşısında qalırıq.

Təhsilimizdəki acınacaqlı vəziyyəti anlayırsınızmı?

Bakıda məşhur liseylərdə seçmə şagirdlər təhsil alır. Nədənsə, kurikulum onlarda tam olmur, əvvəlki təhsil sistemindən istifadə daha çoxdu. Bunu deməkdə məqsədimiz minimum biliklər və maksimum bacarıqlara yox, elə birbaşa maksimum biliklərə köklənirlər ki, nəticə yaxşı olsun. Şagirdlərin minimum 90%-i ali təhsil müəssisəsinə qəbul olunsun.

Üstəlik digər bölgələrdə məktəblərin vəziyyəti, kadr çatışmazlığı, şagirdlərin maddi vəziyyəti, ailə vəziyyəti, məktəblərin maddi texniki baza və infrastrukturu bərbat haldadır. MİQ imtahanına əsasən yenə savadı daha az olanlar, səriştəsi daha az olanlar həmin məktəblərdə dərs keçirlər. Biz görmüşük, ən çətinə ən güclülülər göndərilsin ki, problemi həll edə bilsinlər amma bizdə əksinədir.

Bəs saxta keyfiyyət, sənədlərdə keyfiyyət kimə və nəyə lazımdır? Bu təhsili sadəcə çökdürmək üçün məqsədli addımdır.

Nə davamiyyəti, nə fəaliyyəti, nə məktəbin məqsədini, planını məcburiyyət üzərində qurmaq, yalandan artırılma tələb etmək sadəcə olaraq lazımsızdır.

Bütün bunların əvəzinə göz boyamağı buraxıb xalqı düşünmək lazımdır. Şagirdlərimizi düşünmək lazımdır. Təhsili, müəllim adını heçə endirmək lazım deyil. Bu sahəni siyasətlə qarışdırıb pul qazanmaq üçün bir vasitə kimi görmək lazım deyil.

Hər şeyi olduğu kimi qəbul edib onun əsasında plan tərtib edilməlidir. Gözlənti ilkin vəziyyətə uyğun olaraq planlaşdırılmalıdır. Ümumi gözləntiyə uyğun olaraq deyil.

Axı biz kurikulum sisteminə keçmişik, axı biz fərdi plan, şagirdlərə differensial yanaşmadan danışırıq. Dediklərimiz başqa, etdiklərimiz başqadır.

Bir insan fərdi şəkildə inkişaf etmək üçün, əvvəlcə, özünü, öz gücünü olduğu kimi qəbul etməli, ona əsasən müəyyən məqsədlər qoyub irəliyə doğru getməlidir. Bu təhsilə də aiddir. Diaqnostik qiymətləndirmə anlayışı bu gün təhsilimizdə olsa da, görünür ki, təhsildə keyfiyyəti təmin etmək üçün istifadə etmək ya kiminsə ağlına gəlmir ya da istifadə edilmək istənmir.

Bizi bizdən başqa kimsə məhv edə bilməz. Bizi bizdən başqa kimsə qaldıra bilməz.
Mütləq lazım olan addımlar atılmalı, bu problemlər birmənalı olaraq aradan qaldırılmalıdır. Yoxsa bu gün rast gəldiyimiz kiçik-kiçim problemlər sabah üstümüzə toplu halda gələndə artıq çox gec olacaq!

Oxunub: 312
Paylaş:
Digər xəbərlər

Şikayətlər

22-01-2024, 15:32

MÜƏLLİMLƏRƏ HAQSIZLIQ!

Köşə

13-01-2024, 18:30

Təhsili tələb etmədən öncə təhsillə təmin etmək lazımdır

Ali təhsil

2-09-2023, 13:56

Magistratura təhsili lazımdır, yoxsa vaxt itkisidir? - Ekspert izah edir

Köşə

19-01-2024, 20:59

Şagirdlərin qiymətləndirilməsində ən çox edilən səhvlər...

Şikayətlər

5-05-2023, 18:55

"Azərbaycanda "təhsil ölüb" - Abbaszadənin “700 bal yoxdursa, dünya dağıldı?" fikirinə SƏRT CAVAB

Araşdırma
Təhsildəki OYUN pozulacaq, yoxsa ədalətsizliyə davam edəcəklər???
İlkin Fərəcovun faciəsi: "Kurort" QSC-nin sistemli məsuliyyətsizliyi qurban tələb edir.
Sosial-İqtisadi Kollecin direktoru Şəhriyar Laçınov dövlətin pullarını BELƏ MƏNİMSƏYİR - ŞOK İDDİA
Afaq Əliyeva haqqında daha bir ŞOK İDDİA: Şagirdləri 5 ildir sinifdə saxlayırmış - FOTOFAKT
Afaq Əliyeva yenə HƏRƏKƏTƏ KEÇDİ: Bu dəfə məktəbin müəllimi Lalə Şəfaqətovanı HƏDƏFƏ ALIB - ŞOK PLAN
Müəllimlərə qarşı qəddarcasına münasibətin səbəbi məlum oldu...
Elm və Təhsil
Bugün, 19:19
Təhsil yoxsa ticarət? – Direktor və ailəsinin Qusar məktəbində qurduğu sistem ifşa oldu
Bugün, 13:50
"Akademik göstərici Scopus-la müəyyənləşdirilməlidir"
Bugün, 13:49
ATU tələbələri istənilən ölkədə rezidentura oxuya bilər
Bugün, 13:49
Yaponiyada yeni fənn tədrisinə başlanılıb
Bugün, 13:48
Deputat: Türk dövlətlərinin birliyi məktəblərlə möhkəmlənir
Bugün, 13:47
DİM "Magistr" jurnalının 4-cü nömrəsini nəşr edib
Hadisə
Bugün, 01:16
Müəllimlərə DƏSTƏK: SAPI ÖZÜMÜZDƏNDİR
Dün, 09:56
Təhsildəki OYUN pozulacaq, yoxsa ədalətsizliyə davam edəcəklər???
30-06-2025, 07:35
İlkin Fərəcovun faciəsi: "Kurort" QSC-nin sistemli məsuliyyətsizliyi qurban tələb edir.
Son xəbərlər
  • Bugün, 19:19
    Təhsil yoxsa ticarət? – Direktor və ailəsinin Qusar məktəbində qurduğu sistem ifşa oldu
  • Bugün, 13:50
    "Akademik göstərici Scopus-la müəyyənləşdirilməlidir"
  • Bugün, 13:49
    ATU tələbələri istənilən ölkədə rezidentura oxuya bilər
  • Bugün, 13:49
    Yaponiyada yeni fənn tədrisinə başlanılıb
  • Bugün, 13:48
    Deputat: Türk dövlətlərinin birliyi məktəblərlə möhkəmlənir
  • Bugün, 13:47
    DİM "Magistr" jurnalının 4-cü nömrəsini nəşr edib
  • Bugün, 13:47
    Paytaxtda IX sinif üzrə 2 370 nəfər məktəbi fərqlənmə attestatı ilə bitirib
  • Bugün, 13:46
    Avstraliyada təhsil müəssisələrində təhlükəsizlik tədbirləri gücləndirilib
  • Bugün, 13:45
    Rus dilinin sonu yaxınlaşır -Təhsildə dəyişiklik SİQNALLARI
  • Bugün, 13:42
    MİQ-də apellyasiya müraciətləri başladı
  • Bugün, 13:22
    Zemfira Hüseynbəyli bayram tədbirinə 38 000 manatlıq briliant kolye ilə gəldi
  • Bugün, 01:16
    Müəllimlərə DƏSTƏK: SAPI ÖZÜMÜZDƏNDİR
  • Dün, 11:33
    Sumqayıtda nitq problemi olan uşaqların sayı artır: Valideynlərə xəbərdarlıq - MÜSAHİBƏ
  • Dün, 09:56
    Təhsildəki OYUN pozulacaq, yoxsa ədalətsizliyə davam edəcəklər???
  • 2-07-2025, 16:57
    Tanınmış jurnalistdən rusdilli məktəblərlə bağlı MÜHÜM AÇIQLAMA: "Mövcud xaosu aradan qaldırmaq üçün..."
  • 2-07-2025, 10:22
    Sertifikasiyada uğursuzluq: müəllimlər özlərini necə toparlaya bilər?
  • 2-07-2025, 10:21
    Təhsildə yüksək nəticə: Qızlar, yoxsa oğlanlar?
  • 2-07-2025, 10:19
    Təkrar sertifikasiyadan kəsilən müəllimlər işlə təmin edilə bilər
  • 2-07-2025, 10:15
    Təkrar sertifikatlaşdırılma prosesində uğur qazanmayan təhsilverənlərlə işin təşkili məqsədilə komissiyalar yaradılıb.
  • 2-07-2025, 00:01
    Azərbaycanda rusdilli məktəblər bağlanır...
  • 2-07-2025, 00:00
    Təkrar sertifikasiyadan uğur qazanmayan müəllimlərlə görüşlər keçirilir
  • 1-07-2025, 23:59
    Azərbaycanda bu qədər məktəbin fəaliyyəti dayandırıla bilər
  • 1-07-2025, 23:58
    Bu günə qədər 7398 müəllimin əmək müqaviləsinə xitam VERİLİB
  • 1-07-2025, 23:56
    Təkrar sertifikatlaşdırma suallarında səhv aşkarlanmayıb - Nazirlik
  • 1-07-2025, 11:32
    Məktəbli formaları 25 faiz UCUZLAŞDI
  • 1-07-2025, 11:30
    Magistraturaya ixtisas seçiminin tarixi AÇIQLANDI
  • 1-07-2025, 11:29
    Sertifikasiya: Suallar çətindirsə, vaxt artırılmalıdır?
  • 1-07-2025, 11:28
    Elm və təhsil naziri Daşkəsəndə vətəndaşları qəbul edib
  • 1-07-2025, 11:28
    Nazir Oğuzda vətəndaşları qəbul edəcək
  • 1-07-2025, 11:27
    Dağlıq Şirvan regionunda bu qədər bağça var - SAY
  • 1-07-2025, 11:26
    "60 sualdan 10 suala da, 56 suala da doğru cavab verənə eyni formada müəllim demək ədalətsizlikdir"
  • 30-06-2025, 18:22
    Qabiliyyət imtahanı komissiyaları üzrə apellyasiya müraciətlərinə baxılacaq
  • 30-06-2025, 18:21
    “Elm və təhsilə birgə baxış” layihəsi çərçivəsində İTİ-də görüş keçirilib
  • 30-06-2025, 18:20
    “Müasir metodist” müsabiqəsinə qeydiyyat başa çatır
  • 30-06-2025, 18:19
    Gürcüstanın yeni təhsil naziri təyin edilib - YENİLƏNİB
Daha çox
Dün, 09:56
Təhsildəki OYUN pozulacaq, yoxsa ədalətsizliyə davam edəcəklər???
28-06-2025, 14:06
Sertifikatlaşdırma prosesi ilə bağlı saxta xəbər kampaniyası başlayıb - MÜTDA ittihamlara belə reaksiya verdi
28-06-2025, 14:04
Bu suallar sertifikasiyada istifadə edilməyib - Rəsmi CAVAB
30-06-2025, 12:35
Bu şəxslər MİQ imtahanında iştirak EDƏ BİLMƏZ
30-06-2025, 07:35
İlkin Fərəcovun faciəsi: "Kurort" QSC-nin sistemli məsuliyyətsizliyi qurban tələb edir.
30-06-2025, 12:37
İkinci iş yerində çalışmaq istəyən müəllimlərin NƏZƏRİNƏ!
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Elm və təhsil
  • Məktəbəqədər təhsil
  • Məktəblər
  • Ali təhsil
  • Kolleclər
  • Peşə təhsili
  • Mədəniyyət
  • Araşdırma
  • Müsahibə
  • Hadisə
  • Araşdırma
  • Dünya
  • Müsabiqələr
  • Layihələr
  • Şikayətlər
  • Maraqlı
  • Təsisçi: Təhsil Media MMC
  • E-mail: tehsilmedia23@gmail.com
  • Telefon: (+99470) 223 25 23
  • Whatsapp: (+99412) 342 93 70
Müəllif hüquqları qorunur. Tehsilmedia.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
Copyright 2023 Tehsilmedia.az
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə