TIMSS, PISA beynəlxalq araşdırmaların nəticələri, 15 yaşındakı gənclər, ABŞ-da narahatlıqları daha da gücləndirdi. PISA 2006 nəticələri göstərdi ki, ABD 30 ölkədən ibarət paneldə 21-ci yerdədir. Şagirdlərin böyük hissəsi zəif nəticə göstərib.
Beynəlxalq müqayisələr ABŞ-ın təhsil və işçi qüvvəsi ehtiyaclarının müzakirəsinə təkan verdi. İki partiyalı konqresdə STEM Təhsil Qrupu yaradıldı və qeyd etdi:
Biliyə əsaslanan iqtisadiyyatımız daimi innovasiyalarla idarə olunur. İnnovasiyanın təməli STEM bacarıqları ilə təchiz edilmiş dinamik, motivasiyalı və yaxşı təhsilli işçi qüvvəsində yatır.
Birləşmiş Ştatlarda məqsəd hazırlanmış STEM işçi qüvvəsi olsa da, problem tələbələrin STEM sahələrində uğur qazanmağa hazırlanmasına ən böyük təsir göstərəcək vəsaitlərin ən strateji xərclənməsini müəyyən etməkdir. Buna görə də, STEM yönümlü yeni təşəbbüslərin qəsdən planlaşdırılmasını təmin etmək üçün ənənəvi proqramların çatışmazlıqlarını müəyyən etmək lazımdır.
Əsas, STEM təhsili aşağıdakı kimi müəyyən edilmişdir:
Elm, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat sahələrində tədris və öyrənmə. Bu, adətən, həm formal (məsələn, sinif otaqları), həm də qeyri-rəsmi (məsələn, məktəbdən sonrakı proqramlar) şəraitdə məktəbəqədər təhsildən tutmuş doktoranturaya qədər bütün sinif səviyyələrində təhsil fəaliyyətlərini əhatə edir.