Məktəbəqədər təhsildə inteqrasiya məktəbəqədər yaşlı uşaqların təfəkküründədünyanın bütöv və bölünməz obrazını formalaşdırmaq, onları inkişafa və özünüinkişafa
istiqamətləndirmək məqsədilə təlimin bütün məzmun komponentləri arasında strukturəlaqələri qurmaq və onları sistemləşdirməkdir. Təlim vəzifələri o zaman daha səmərəli həll olunur ki, tərbiyəçi-müəllim təlim-tərbiyə prosesinin təşkilində inteqrativ yanaşmadan məqsədyönlü şəkildə istifadə edir. Tərbiyəçi-müəllim inkişaf və təlim prosesini elə təşkil etməlidir ki, bütün fəaliyyət növlərində uşaqlardan daha çox hərəki fəallıq tələb edilsin. Belə yanaşma fiziki inkişafı stimullaşdırmaqla yanaşı, digər vəzifələrin də daha uğurlu həllinə kömək edir. Digər tərəfdən bir inkişaf sahəsi üzrə təşkil edilmiş prosesdə digər
-inkişaf sahələrinin vəzifələrinin həllinə də diqqət yetirmək zəruridir:
- hərəkətli və idman oyunları zamanı təhlükəsiz davranış vərdişlərininformalaşdırılması;
- fiziki mədəniyyət məşğələlərində mənəvi keyfiyyətlərin (cəsurluq elementləri, birbirinə kömək etmək, özünün və yoldaşlarının hərəkətini qiymətləndirmək və s.)inkişafıüçün pedaqoji situasiya yaradılması;
- idman avadanlıqlarının yığışdırılmasına uşaqların cəlb edilməsi;
- uşaq təfəkkürünün fəallaşdırılması (oyunu, avadanlığı, oyuncağı və s. müstəqilseçmək, məkana bələdləşmə üçün xüsusi tapşırıqlar, böyüklərin əməyini, heyvanların
hərəkətini imitasiya etməklə ətraf aləm haqqında təsəvvürlərin möhkəmləndirilməsi və s.vasitəsilə);
- hərəki fəallıq prosesində hərəkət və tapşırıqların adlandırılması ilə fəal nitqingenişləndirilməsi;
- şeir, saymaca, nəğmələrin oyun və tapşırıqlarla müşayiət olunması;
- uşaqların diqqətinin estetik cəhətdən yoldaşlarının, tərbiyəçi-müəllimin xaricigörünüşünə, müəssisənin tərtibatına yönəldilməsi və s.
Analoji olaraq, inteqrativ yanaşma 4 inkişaf sahəsi üzrə vəzifələrin reallaşdırılmasızamanı nəzərə alınmalıdır.
Şaquli inteqrasiyada yaş qrupları və inkişaf sahələri arasındakı əlaqə, ardıcıllıq və sistemlilik, üfüqi inteqrasiyada isə hər yaş dövrü üzrə müxtəlif inkişaf sahələri üzrə əsas və altstandartlar arasındakı əlaqəlilik və ardıcıllıq təmin olunur.
Bütün hallarda uşağın inteqrativ standartlar əsasında bacarıqlara yiyələnməsidiqqət mərkəzində saxlanılır. Məzmun yaş qrupuna uyğun olaraq sadədən mürəkkəbə prinsipi əsasında məntiqi ardıcıllıq və sistemlə müəyyənləşdirilmişdir. Məktəbəqədər təhsilin sonunda ümumi təlim nəticələri təqdim olunmuşdur ki, burada da ibtidai təhsillə məktəbəqədər təhsil pilləsi arasındakı varislik gözlənilmişdir.