İyunun 4-də edilən və nəticələri dünən Milli Təhsil Nazirliyi tərəfindən açıqlanan Liseylərə Qəbul Sistemi (LGS) çərçivəsində mərkəzi imtahanın xülasə hesabatında, üstünlük robotundan istifadə edilməsi tövsiyə edildi. və seçim edərkən faizlərə diqqət yetirin, çünki testlərdə xalis orta göstərici əvvəlki ilə nisbətən artıb.
TehsilMedia.az xəbər verir ki, İyunun 4-də Türkiyənin 81 şəhərində mərkəzi imtahan müraciəti keçirilib. Zəlzələ ilə əlaqədar fövqəladə vəziyyət elan edilən Adana, Adıyaman, Diyarbəkir, Qaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye və Şanlıurfada xüsusi tədbir görülüb, buradakı tələbələrin şəhər və rayonlarda imtahana buraxılmasına icazə verilib.
Mərkəzi imtahanda sessiyalarda, imtahan vaxtlarında, sualların sayında və dərs bölgüsündə heç bir dəyişiklik edilməyib. Bununla belə, 2022-2023-cü tədris ilinin birinci semestrinin sonunda başa çatan fənlərə və əldə olunan nailiyyətlərə görə suallar mərkəzi imtahana daxil edilib.
Nazirlik tərəfindən hazırlanan icmal hesabata əsasən, imtahanın sənəd qəbulu zamanı 947 imtahan mərkəzindəki 83 min 247 zaldan istifadə edilib. Ədədi və şifahi olmaqla iki sessiyada keçirilən imtahanda təxminən 380 min müəllim iştirak edib. Müraciət edən 1 milyon 246 min 465 şagirddən 1 milyon 30 min 195-i imtahanda iştirak edib.İmtahanda iştirak nisbəti əvvəlki ilə nisbətən yüzdə 82,65 olub.
İmtahanda iştirak edən 562 şagird bütün suallara düzgün cavab verib və 500 tam bal toplayıb.
Testlərdə xalis orta göstərici keçən illə müqayisədə artıb. İmtahanda iştirak edən tələbələrin xalis dəyərinin daha yüksək olması səbəbindən yuxarı dilimlərdə toplanacağı gözlənildiyi üçün Nazirlik tərəfindən sağlam seçim etmək üçün üstünlük verən robot hazırlanmışdır. Tercihlər edərkən üstünlük robotundan istifadə edərək faizlərə diqqət yetirmək tövsiyə olunub.
İmtahan performansı.
Şagirdlərin imtahan göstəricilərini qiymətləndirmək üçün hər bir subtest üzrə düzgün cavabların sayının bölgüsündən və paylanma statistikasından istifadə edilib.
20 sualdan ibarət subtestlər arasında ən yüksək ortalama 9,99 ilə türkcə subtestdə tapılıb. Elmi alt testin orta qiyməti 9,01, riyaziyyat alt testinin orta qiyməti isə 5,95 olmuşdur.
10 sualdan ibarət subtestlər arasında ən çox orta düzgün cavab verən subtest xalis 6,29 xalla dini mədəniyyət və əxlaqi biliklər olub.
Bunu müvafiq olaraq Türk İnqilabı Tarixi və Atatürkçülük (6.06) və Xarici dil (4.91) alt testləri izlədi.
Ötən illə müqayisədə 400-500 bal intervalında tələbə qiymətləri artıb.
Bu ilki imtahanda riyaziyyat və türk dili subtestlərində düzgün cavabların orta göstəricisi keçən ildən yüksək olub. Bu fərq ötən illə müqayisədə tələbə göstəricilərinin 400-500 bal intervalında artmasına səbəb olub.
Mərkəzi imtahanda istifadə olunan sualların keyfiyyəti maddənin çətinlik indeksi və fərqləndiricilik indeksi nəzərə alınmaqla yoxlanılıb. Əldə edilən nəticələr göstərdi ki, orta çətinlik 0,30 ilə 0,63 arasındadır; orta ayrı-seçkiliyin 0,49 ilə 0,75 arasında dəyişdiyini göstərdi. Hesablanmış daxili ardıcıllıq baxımından etibarlılıq əmsalları 0,77 ilə 0,92 arasında qiymətlər aldı.
Qızlar oğlanlardan daha üstün nəticə göstəriblər.
Əvvəlki illərdə aparılan LGS mərkəzi imtahanlarının və beynəlxalq qiymətləndirmə araşdırmalarının nəticələrinə bənzər şəkildə, qız tələbələrin oğlan tələbələrdən daha yüksək performans göstərdiyi müşahidə edilmişdir.
20 sualdan ibarət subtestlər arasında kişi və qız tələbələr arasında ən çox fərqi göstərən subtest türk dili olub. Bu testdə qız tələbələrin orta göstəricisi 10,72 ikən, oğlanların ortalaması 9,26 olub. 10 sualdan ibarət subtestlərdə ən çox fərqin olduğu subtestin dini mədəniyyət və əxlaqi biliklər olduğu qeyd edilib. Bu testdə qız tələbələrin ortalaması 6,66 ikən, oğlanların ortalaması 5,91 olub.
LGS çərçivəsində mərkəzi imtahan 2018-ci ildən tətbiq edilir. Şagirdlərin LGS vasitəsilə orta təhsil müəssisələrinə köçürülməsi imtahanlı və imtahansız iki yerləşdirmə üsulu ilə həyata keçirilir.
Mərkəzi imtahan imtahanla şagird qəbul edən məktəblərə keçid zamanı istifadə olunur və 6 fərqli sahədə tələbələrin akademik uğurlarını ölçmək üçün tətbiq edilir.
Məsumə İmran