18.05.2025 - ci il tarixindən Sertifikasiya imtahanlarına başlanıldı. Müəllimlər həyəcanla imtahan suallarının çətinlik səviyyəsi ilə tanış olmaq istəyirlər. Biz də tehsilmedia.az saytı olaraq metodika üzrə mütəxəssis, işinin peşəkarı Məmmədova Sevinc Rövşən qızı ilə əlaqə saxladıq. Bu gün düşən sualları və düzgün cavablarını bildirməsini xahiş etdik. 18 iyun 2025-ci il
KURİKULUM ÜZRƏ SERTİFİKASİYA SUALLARI
Qeyd : Müdavimlərin söylədikləri əsasında formalaşdırılmışdır
1 Formativ qiymətləndirməyə aid deyil:
Özünüqiymətləndirmə
Qarşılıqlı qiymətləndirmə
Davamlı müşahidənin aparılması
Bölmənin, yarımilin sonunda keçirilən qiymətləndirmə
Çıxış biletindən istifadə olunması
Cavab: D
2. Şagirdləri kəsrləri daha yaxşı öyrətmək üçün oyun hazırlanması tapşırılır. Şagrd oyun tərtib etməlidir və stolüstü oyun üçün suallar tərtib etməlidir. Verilən situasiyada şagird Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsindədir?
Anlamaq
Xatırlamaq
Yaratmaq
Tətbiq etmək
Təhlil etmək
Cavab: Yaratmaq
3.Verilənlərdən hansı şagirdlərdə maliyyə savadlığını inkişaf etdirir?
Qərarların müsbət və mənfi cəhətlərini proqnozlaşdırır.
Səmərəli istehlak davranışı nümayiş etdirir, resurslardan qənaətlə istifadə edir.
Cəmiyyət qarşısında məsuliyyətini dərk edir, sosial layihələrdə iştirak edir, könüllülük fəaliyyəti ilə məşğul olur.
Kollektivdə birgə fəaliyyət və liderlik bacarıqları nümayiş etdirir.
Problemli situasiyalarda emosional dayanıqlılıq nümayiş etdirir, problemi konstruktiv şəkildə həll edir.
Cavab: B
4. Şagirdə oxuyub öyrəndiklərini esse şəklində yazmaq tapşırılır? Tapşırıq Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə uyğun gəlir?
Xatırlamaq
Anlamaq
Tətbiq etmək
Dəyləndirmək
Təhlil etmək
Cavab: Tətbiq etmək
5. Müəllim şagirdlərə “İqlim dəyişikliyi” mövzusunda xarici ədəbiyyatı araşdırıb və təqdimat hazırlanmalarını söyləyir. Verilmiş mühakimədə hansı inteqrasiyadan istifadə olunur?
Fənlərarası
Fənnüstü
Fənndaxili üfüqi, fənlərarası
Fənnüstü, şaquli
Fənləarası, fənndaxili
Cavab: C
6. Aşağıdakılardan hansı formativ qiymətləndirməyə aid deyil:
Tədris prosesinin düzgün istiqamətləndirilməsinə, səmərəliliyin artırılmasına xidmət edir.
Şagirdin fəaliyyətini stimullaşdrmaq üçün rəyin verilməsi
Şagirdin təlim nailiyyətlərindən olan əsas əlamətlərin üzə çıxarılması
Şagirdlərin öz öyrənfiklərini idarəetməyə və özünüqiymətləndirməyə yönəltmək
Məzmun standartlarının mənimsənilməsinə yönəlmiş fəaliyyətlərin izlənilməsi
Cavab C
7. Müəllim qrup işi təşkil edir. Qruplardaki şagirdlər aktiv iştirak edir, bir nəfər şagird kənarda qalır. Bu situasiyada müəllimin hansı addımı doğru olar?
Cavab: İnkluziv mühit yaradılmalı
8. Müəllim şagirdə ingilis dilində oxumağa mətn verir və bitirdikdən sonra mətni ümumiləşdirməsini istəyir. Tapşırıq Blumun İdrak taksonomiyasının hansı mərhələsinə aiddir?
Cavab: anlamaq
9. Bir şagird dərsdə səs salırsa nə edərsiniz?
Cavab: Gözlənti səsləndirilməlidir
10. Formativ qiymətləndirmə nədir?
Şagird nailiyyətinin davamlı izlənilməsi
11. Uşağın biri məktəbə məktəbli formasında gəlmir. Digər şagirdlər ona lağ edir. Müəllim nə etməlidir?
Cavab: Empatiya hissi formalaşdırmalıdır.
12. Səkkizdə iki kəsri ilə dörddə bir kəsrinin bərabər olduğunu şagirdə necə izah edərsiniz?
Cavab: Vizual göstərməklə
13. Uşaqlara beş fərqli formatda yeni suallar hazırlamaq lazımdır. Bu sual Blumun İdrak Takonomiyasının hansı mərhələsinə uyğun gəlir?
Cavab: Yaratmaq
14. Sinfə geyim tərzi fərqli olan şagird gəlib. Digər şagirdlər də ona lağ edib, gülürlər. Müəllim nə etməlidir ki, şagirdə qarşı fikirləri dəyişsin?
Cavab: Empatiya hissi formalaşdırmaq
Qeyd: Sertifikasiya müsahibə mərhələsi üçün əlaqə saxlaya bilərsiniz. Ən düzgün adress işinin peşəkarı və sahəsi üzrə uğurlara imza atan metodika üzrə mütəxəssis Məmmədova Sevinc Rövşən qızıdır. 051 771 70 72 nömrəsi ilə əlaqə saxlayaraq qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.