16 iyun, 105-dən çox akademik, o cümlədən prorektorlar və İİM sədrləri NCERT-nin dərsliklərin rasionallaşdırılması istiqamətindəki addımını dəstəkləyib və bildiriblər ki, bəzi “təkəbbürlü və şəxsi maraqları olan” şəxslərin dərsliklərdən adlarını çıxarmaq istəyən “tamaşası” kurrikulumun yenilənməsi prosesini pozur.
TehsilMedia.az xəbər verir ki, Universitet Qrantlar Komissiyasının (UGC) sədri M Caqadeş Kumar bəzi akademiklərin "rəng və fəryad" ında heç bir ləyaqət olmadığını söyləyərək onların fikirlərini təkrarladı və məzmunun yenidən nəzərdən keçirilməsinin haqlı olduğunu söylədi.
Bir gün əvvəl Təhsil Tədqiqatları və Tədris Milli Şurasının (MTMŞ) dərsliklərin hazırlanması komitələrinin tərkibində olan bir qrup akademik məktub yazıb, “kollektiv səyləri təhlükə altında olduğu” üçün adlarının kitablardan çıxarılmasını tələb ediblər.
Bir neçə gün əvvəl politoloqlar Yogendra Yadav və Suhas Palshikar NCERT-dən “orijinal mətnlərin bir neçə əsaslı təftişi”nə görə adlarının dərsliklərdən çıxarılmasını xahiş etmişdilər.
Cümə axşamı gecəsi 106 akademikin yaydığı birgə bəyanatda iddia olunur ki, son üç ayda NCERT-i qəsdən pisləşdirmək cəhdləri olub və bu, “şagirdlərin 17 illik dərslikləri öyrənməsini istəyən akademiklərin intellektual təkəbbürünü əks etdirir.
Bəyanatı imzalayanlar arasında Cavaharlal Nehru Universiteti (JNU), Tezpur Universiteti, Mahatma Qandi Mərkəzi Universiteti, İngilis və Xarici Dillər Universiteti, Carkhand Mərkəzi Universiteti, Rançi Universiteti, Banqalor Universiteti, Behrampur Universiteti, Mərkəzi Universitetin prorektorları var. Qucarat, İndira Qandi Milli Qəbilə Universiteti, NIT Jalandhar direktoru, IIM Kashipur Rəhbərlər Şurasının sədri, ICSSR katibi və NIOS sədri olub.
“Son üç ayda aparıcı dövlət qurumu olan NCERT-i şərləmək və kurrikulumun yenilənməsi üçün çox ehtiyac duyulan prosesi pozmaq üçün qəsdən cəhdlər olub. Bu ad çəkmə tamaşası ilə medianın diqqətini cəlb etməyə çalışan akademiklər, görünür, dərsliklərin kollektiv intellektual məşğulluğun və ciddi səylərin nəticəsi olduğunu unudublar”, - bəyanatda deyilir.
Onlar bildirdilər ki, dərsliklərdə dəyişiklikləri təklif edən alimlər mövcud bilik sahəsində heç bir “epistemik qırılma” təklif etməyiblər, sadəcə olaraq, müasir bilik tələbatına uyğun olaraq kursun məzmununu rasionallaşdırıblar.
“Nəyin qəbuledilməz, nəyin arzuolunan olduğuna kimin qərar verəcəyinə gəldikdə isə, hər bir yeni nəslin mövcud bilik bazasına əlavələr və silmələr etmək hüququna malik olduğu iddia edilir”, - deyə o əlavə edib.
NCERT bildirib ki, məktəb səviyyəsində dərsliklər müəyyən bir fənn üzrə bilik və anlayış əsasında hazırlandığından və heç bir mərhələdə fərdi müəlliflik iddiası irəli sürülmədiyindən kiminsə birliyinin ləğvi söz mövzusu deyil.
JNU-nun vitse-kansleri Santishree D Pandit də NCERT dərsliyi ilə bağlı son mübahisənin tamamilə əsassız olduğunu söylədi.
“Səbəb odur ki, heç bir kitab bir müəllifə verilmir. Çox təəssüf ki, siyasətçilər rasionallaşdırmanı siyasi məsələyə çevirməyə çalışırlar. Proqramı rasionallaşdıran insanlardır, proqrama yenidən baxılması mütləqdir. Sonuncu dəfə 2006-cı ildə yenidən baxıldı və bu, əbədi davam edə bilməz. O qeyd edib ki, yeni kəşflərə və biliklərə uyğun olaraq dəyişmək lazımdır.”
"Sui-qəsd növünü saxlamaq və mədəniyyəti ləğv etmək çox vacibdir ki, onların dedikləri son söz olmalıdır və başqa heç kimin fikir söyləmək hüququ yoxdur və bir qrup tarixçi hər şeydə haqlıdır" dedi.
Məsumə İmran