Elm və Təhsil Nazirliyindən verilən məlumata görə, uşaqların məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə elektron qəbul prosesi iyulun 25-dən etibarən başlayacaq. Bəs qeydiyyat üçün tələb olunan sənədlər hansılardır?
TehsilMedia.az xəbər verir ki, valideyn (qanuni nümayəndə) məktəbəqədər təhsil müəssisəsinə qəbul üçün aşağıdakı sənədləri məktəbəqədər təhsil müəssisəsinə təqdim etməlidir:
- şəxsi kabinetdən çap olunmuş elektron ərizə;
- valideynin və ya digər qanuni nümayəndənin şəxsiyyətini təsdiq edənsənədin surəti;
- uşaqların mübadilə vərəqəsi;
- uşağın şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti;
- uşağın 3x4 sm ölçüdə 2 ədəd fotoşəkli;
- uşağın sağlamlığının vəziyyəti barədə tibbi arayış.