Elazığın Arıcak rayonunda heyvandarlıqla məşğul olan ailəsi ilə yaylağa gedən Muhammet Halil Yazar keçi otararkən hazırladığı LGS çərçivəsində mərkəzi imtahanda 494 bal toplayıb. Oxuduğu müddətdə televizoru yığışdırdığını, telefonunun olmadığını deyən tələbə "Müəllimlərim mənimlə çox maraqlanırdılar, aramsız Elazığa gedirdilər ki, mənə arayış kitabları gətirirdilər. Mən daim işləyirdim. Məqsədimə çatdım".
Ailəsi və müəllimlərinin dəstəyi ilə Ali Məktəbə Qəbul Sistemi (LGS) imtahanına hazırlaşan Muhammet Halil Yazar iyunun 4-də keçirilən mərkəzi imtahanda yalnız bir sualı səhv salaraq 494 bal toplaya bilib. Müəllif imkanlarının məhdud olmasına baxmayaraq, əzmi və qətiyyəti ilə əldə etdiyi uğurları ilə ailəsini və müəllimlərini qürurlandırıb.
Arıcak orta məktəbində təhsil alan 14 yaşlı Yazıçı 2500 hündürlükdə yerləşən Akdağ Kepir yaylağında ailəsi ilə birlikdə keçilərin baxımı ilə də maraqlanır. Yaylada heyvandarlıqla məşğul olan ailəsinə kömək etmək üçün çobanlıq edən yazar keçiləri otararkən hər fürsətdə dərs oxuyub.
“UĞURUMUN SİRRİ AİLƏMİN ARXAMDA OLMASIDIR”
Muhammet Halil Yazar jurnalistlərə açıqlamasında hər kəsin asan səhv edə biləcəyi sualı verməklə Türkiyədə birinciliyi əldən verdiyini bildirib. Bu uğuru əlverişsiz bölgədə təhsil alaraq əldə etdiyini bildirən Yazar, deyib:
* Dağlarda həyat çətindir, amma biz bu işi sevirik. Keçilərimiz, inəklərimiz buradadır, ruzimizdir. LGS imtahanından 494 bal topladım. Diqqətsizliyimə görə 1 sualı səhv etdim. Uğurumun sirri arxamda ailəmin olması idi.
“TELEVİZORU YIĞIŞDIRDIM, TELEFONUM YOXDUR”
* Oxuyanda televizoru yığışdırdım, telefonum yox idi. Müəllimlərim mənə çox qayğı göstərdilər. Müəllimlərim davamlı olaraq Elazığa gedib mənə kitablar gətirirdilər. Daim işləyirdim. Məqsədimə çatdım”.
Aldığı baldan razı qaldığını açıqlayan müəllif Ankara və İstanbuldakı məktəblər üçün də seçim etdiyini bildirib.
“Heyvanlarımı otlağa buraxandan sonra özləri otlayırlar. Daş altındakı kölgəlik əraziyə köçəndən sonra dərs oxuyurdum. Mən bu imkanlarda çalışdım. Arıcakda nə təhsil mərkəzi, nə də sinif otağı var. Bu həyatı, bu çətinliyi gördüyüm üçün yeganə çarəm oxumaq oldu. Ona görə də çox çalışdım”. dedi.
Yazar bildirib ki, məqsədi var gücü ilə işləmək və gələcəkdə uğurlu neyrocərrah olmaqdır.
“OĞLUM HƏMİŞƏ MƏNƏ KÖMƏK EDİR”
Ata Yücel Yazar da oğlunun çox əzmkar və uğurlu uşaq olduğunu bildirib. Oğlunun uğur qazanmasında müəllimlərinin də böyük əməyi olduğunu qeyd edən Yazar “Biz qadağan olunmuş ərazidə yaşayırıq. Gəlirlərimiz də məhduddur. İşim yaylağda olduğu üçün oğlum həmişə mənə kömək edir. Gördüyüm bütün işləri o görür, həm də çobanlıq edir. Yayda biz həmişə təbiətdə oluruq. Bu şəraitdə təhsilini davam etdirdi. Valideynlərin bu həyatda ən böyük xoşbəxtliyi övladının sağlamlığı və uğurudur. Biz təhsilin gücünün fərqindəyik. Bu başqa bir hissdir, başqa xoşbəxtlikdir. "Mən hər kəsin bu xoşbəxtliyi yaşamasını istəyirəm" dedi.
8 SINAQ İMTAHANINDA BÜTÜN SUALLARA DÜZGÜN CAVAB VERİB
Arıcak Orta Məktəbinin direktoru Adil Yıldırım şagirdi Muhammet Halil Yazarın verdiyi son 10 təcrübə imtahanından 8-də bütün sualları düzgün cavablandırdığını bildirib.
Tələbələrini heç vaxt tək qoymadıqlarını ifadə edən Yıldırım deyib. “Xəlil çox oxuyub. O, bütün resursları öyrənmişdi. Biz itkin düşənləri birtəhər təmin edirdik. Bu prosesdə o, yaylada olan ailəsinə kömək edib. Halil planşet və ya telefon alanda dərhal kitaba baxardı”. ifadələrindən istifadə edib.
“DAVAMLI OLARAQ İZLƏDİK”
Rayon Milli Təhsil Müdiri Fəthi Kılınç, Halilin çətin şərtlərdə belə bir uğur qazanmasının vacib olduğunu bildirdi. Kılınç, “Uşaqlarımızı zaman-zaman ziyarət edirik. Xəlilə baş çəkməyə gələndə diqqətimi çəkdi ki, o, çoban olarkən əlində kitabla gəzirmiş. Bu cür əzmlə uşağın işinə çox əhəmiyyət verirəm. Davamlı olaraq izlədik. Müəllimlərimiz çoxlu təcrübə imtahanları verdilər” dedi.
Məsumə İmran