Nazir Tekin: 4 yeni məktəb modeli tətbiq edəcəyik
Milli Təhsil Naziri Yusuf Tekin, "Hər bölgədə peşə və texniki təhsil məzunlarının işlə təmin olunmasını asanlaşdırmaq üçün 4 yeni məktəb modeli tətbiq edəcəyik: "regional", "ixtisaslaşdırılmış", "sektordaxili" və "sektor inteqrasiyası"
TÜSİAD-ın ev sahibliyi etdiyi və Tekfen Tower-də keçirilən “Gələcəyimiz üçün Birlikdə Təhsili Danışaq” konfransındakı çıxışında nazir Tekin təhsilə çoxşaxəli və işbirlikçi bir şəkildə müraciət etdiyini iddia edən konfransın təhsilə yeni nəfəs gətirəcəyinə ümid etdiyini bildirib.
Konfransın başlığında “gələcəyimiz” vurğusunun təhsil siyasətlərinin məqsədini ümumiləşdirdiyini, “birlikdə” vurğusunun isə siyasətin qurulması proseslərində əsas üsullardan birini ifadə etdiyini qeyd edən Tekin, “Bəli, təhsil Gələcəyimizi hər cəhətdən birbaşa təsir edən bir anlayışdır. Bundan əlavə, təhsil sahəsində əldə edə biləcəyimiz hər şeyə birlikdə nail ola bilərik." "Və bunu Milli Təhsil Nazirliyi olaraq birlikdə həyata keçirə bilərik bu şüurla, iştiraka əsaslanan bir anlayışla gələcəyimiz üçün çalışın və gələcəyin dünyasına hazırlaşın” dedi.
Nazir Tekin, bu kontekstdə təhsili yalnız ölkənin maddi rifahını artıran vacib bir investisiya sahəsi kimi deyil, həm də gələcəyi təmin edən, mədəni və sosial varlığın canlanmasını təmin edən dinamik və davamlı öyrənmə prosesi kimi qəbul etdiklərini bildirdi. .
Bu yaxınlarda ictimaiyyətlə paylaşdıqları və "Türkiyə Əsr Təhsil Modeli" adlandırdıqları yeni kurikulum araşdırmasını bu inancın bir zərurət və konkret məhsulu olaraq gördüklərinə diqqət çəkən Tekin, "Bu tədris ilindən etibarən 1-ci, 5-ci və 9-cu siniflərdə mərhələli şəkildə həyata keçirilən “Yeni kurikulumumuz müəllimlərin, tələbələrin, akademiklərin və təhsil sahəsində bütün digər maraqlı tərəflərin fəal iştirakı və təşkilatçılığı ilə formalaşan uzunmüddətli hazırlıq prosesinin nəticəsi olaraq ortaya çıxdı. "dedi.
Tekin, yeni kurrikulumun kollektiv təhsilinin və kollektiv anlayışının məhsulu olaraq, bu günün və gələcək təhsil dünyasının ehtiyaclarına cavab verə bilən zəngin tədris proqramı ilə seçilmiş çevik və dinamik bir təşkilat olduğunu bəyan etdi.
Tekin, "Çevik və dinamik təşkilatı nəzərə alınaraq, xüsusilə pedaqogika baxımından tamamlanmış və ya bitmiş bir iş olaraq görülməməli, əksinə, hər dəfə yenilənə və yenilənə bilən ilk çərçivə olaraq görülməlidir" dedi. ." O əlavə edib ki, bu çərçivə ən sadə formada insan anlayışıdır, “lazım olanda ayrıl” deyərək diqqət mərkəzindədir.
Yeni təşkilatla tələbə yönümlü öyrənməyə əhəmiyyət verdiklərinə diqqət çəkən Tekin, məzmunun bir-birindən kopuk informasiya bölmələri şəklində deyil, gündəlik həyatda olduğu kimi təqdim etməyi hədəflədiklərini ifadə etdi müvafiq kontekstdə.
Təhsil sistemini hər cəhətdən təkmilləşdirmək, ona inteqrasiya oluna biləcək çeviklik və dinamizmi təmin etmək üçün yaratdıqları “Türkiyə Əsr Təhsil Modeli”nin uğuru üçün birgə çalışmağın əhəmiyyətinə və gücünə inandıqlarını vurğulayaraq. Tekin , bu istiqamətdə töhfə verəcək hər kəsə və cəmiyyətin hər seqmentinə qapılarını açıq tutduqlarının vurğuladı.
Nazir Tekin təhsil islahatlarına qarşı çıxanların ideoloji ön mühakimə ilə hərəkət etdiyini ifadə edərək, tənqidlərin kurrikuluma aid olmadığını bildirib.
Tekin, təhsildə informasiya yükünün yüngülləşdirilməsi, bacarıq yönümlü təhsilə keçid, müəllim və şagird iştirakının artırılması kimi yeniliklərə niyə qarşı çıxdığını anlamadığını qeyd edərək, milli dəyərlərə uyğun fəzilətli şəxsiyyətlər yetişdirmək məqsədini açıqlayıb. Mustafa Kamal Atatürkün ifadə etdiyi milli təhsil proqramı.
Tekin peşə və texniki təhsilə yanaşmaları ilə bağlı bunları deyib:
"Əminəm ki, siyasətə və siyasi qərar qəbuletmə mexanizmlərinə kənardan və antidemokratik qəyyumluq müdaxilələrinin simvoluna çevrilən 28 fevral prosesinin ən acınacaqlı nəticələrindən birinin peşə təhsili olduğunu yaxşı bilirsiniz. Təəssüf ki, bu Xüsusilə 2014-cü ildən bəri qəyyumluq mərkəzlərinin vurduğu dərin zərərin izlərini aradan qaldırmaq asan deyil." Əhəmiyyətli addımlar atıldı. Sektorla ortaq layihə peşə liseylərinin qurulması, Minimum əmək haqqının 30 və 50 faizi həcmində iş başında təhsilə dövlət dəstəyinin göstərilməsi, gənc stajyerlərimizin iş qəzalarından və peşə xəstəliklərindən sığortalanması, MESEM-lərin icbari təhsilin bir hissəsinə çevrilməsi bu mənada çox vacib idi. "
Peşə təhsili alan orta məktəb şagirdlərinin göstəricisi 15 faiz artıb
Bütün bu addımları həyata keçirərkən 2023-cü ilin yayından etibarən hər vilayətdə sektor nümayəndələri, peşəkar təşkilatlar və digər maraqlı tərəflərlə görüşdüklərini və vəziyyət qiymətləndirməsi apardıqlarını ifadə edən Tekin, “Biz pozulan və həll edilməsi lazım olan problem sahələrini müəyyən etdik. Yeni modellər istehsal etdik və qanunvericilik baxımından mühüm tənzimləmələr etdik”.
Milli Təhsil Naziri Tekin, Prezident Rəcəb Tayyib Ərdoğanın imzası ilə nəşr olunan Peşə və Texniki Təhsil Siyasəti Sənədində əsas fəlsəfəni “hər kəsin bir peşə sahibi olmalıdır” şəklində ümumiləşdirə biləcəyini və bu sənədin bir sıra yeni təcrübələri ehtiva etdiyini söylədi. peşə təhsilini gücləndirəcək və istehsal sektorunun ixtisaslı kadrlarla təmin olunmasına şərait yaradacaqlarını izah etdi.
Daha erkən yaşlarda peşə təhsilini təşviq etmək üçün ilk olaraq orta məktəblərin 7-ci və 8-ci siniflərində “sənət emalatxanaları” yaratdıqlarını vurğulayan Tekin, “Peşə və Texniki Anadolu Liseyləri nəzdində orta məktəbləri 2017-ci ildən başlayaraq açmağı planlaşdırırıq. Belə ki, bu il gənc əhali öz peşə seçimini daha erkən edə biləcək, “Bu məktəblərdə peşə seçiminin əhəmiyyəti, peşələr, xüsusən də gələcəyin peşələri haqqında məlumat, biznesin tələb etdiyi konseptual çərçivələr üzərində dayanacağıq. həyat, əsas sektor bacarıqları və peşəyə keçid" dedi.
Nazir Tekin, bu il həyata keçirəcəkləri başqa bir təcrübənin Türkiyənin hər bölgəsində peşə və texniki təhsil məzunlarının işlə təmin olunmasını asanlaşdırmaq üçün 4 yeni məktəb modeli: "regional", "ixtisaslaşmış", "sektordaxili" və "sektor inteqrasiyası" olduğunu söylədi. .
Bu məktəb modellərinin əsas dinamikasının sektorlararası işbirlikləri tələb etdiyinə diqqət çəkən Tekin, məktəblərdə “Axılıq Mədəniyyəti və Sahibkarlıq” kursunu da öyrədəcəklərini qeyd etdi. Tekin, bu təcrübələri həyata keçirərkən “Türkiyə Əsr Təhsil Modeli”ni ideoloji baxımdan tənqid edənlərin “uşaq əməyini təşviq etmək”, “rəislərə xidmət etmək” kimi amansız tənqidlərlə üzləşməli olduqlarını bildirib.
Nazir Tekin, TÜSİAD-ın təhsillə bağlı araşdırmalarını, xüsusilə "PISA 2022 Bulguları İşığında Türkiyədə Təhsilin Vəziyyəti" hesabatındakı tövsiyələri dəyərli gördüyünü ifadə etdi.
Təhsil siyasətlərinin inkişafında sosial-iqtisadi amillərin əhəmiyyətinə diqqət çəkən Tekin, tənqidə açıq olduqlarını və konkret məlumatlara əsaslanan hər hansı bir töhfəni alqışladıqlarını əlavə etdi.