Latrecia Wilson yazır ki, ərəb dili dünyada ən çox danışılan dillərdən biridir, bəs niyə daha çox məktəb onu daha erkən yaşlarda adi məktəb cədvəlinin bir hissəsi kimi təklif etmir.
Ərəb dili də daxil olmaqla kritik ehtiyac duyulan dillərə çıxış getdikcə daha çox sosial ədalət probleminə çevrilir.
Dil öyrənmə imkanı olmayan 21-ci əsrin işçiləri - xüsusən də təcrid olunmuş və ya imkansız vəziyyətdə olanlar - iqtisadi, sosial və mədəni imkanların əhəmiyyətli dərəcədə itirilməsi ilə üzləşirlər.
TehsilMedia.az xəbər verir ki, 2022-ci il RAND hesabatında Böyük Britaniyada ərəb, fransız, mandarin və ya ispan dillərində təhsilə xərclənən hər 1 funt-sterlinq üçün 2 funt-sterlinq gəlir təxmin edilir.
Bundan əlavə, hesabatda ərəb, çin, fransız və ispandilli ölkələrlə dil maneələrinin tam aradan qaldırılmasının Böyük Britaniyanın ixracatını hər il təxminən 19 milyard funt sterlinq (21,8 milyard avro) artıra biləcəyi bildirilir.
Bunlar təkcə Böyük Britaniya üçün rəqəmlər olsa da, Avropa iqtisadiyyatlarında dil təhsilinin artırılması bütün sahələrdə eksponensial, müsbət təsir göstərəcək.
İkidilli işçilər daha yaxşıdır
Çoxdilliliyin müsbət sosial-iqtisadi təsiri artır - buna görə də tədqiqatlar göstərir ki, xarici dilləri, ilk növbədə daha az öyrədilmiş və tənqidi ehtiyac duyulan dilləri öyrənmək daha yüksək əmək haqqı və əmək haqqı artımı ilə əlaqələndirilir.
ABŞ-da aparılan bir araşdırmaya görə, ikinci dildə danışmaq kollec məzunlarının qazancını başqa dil öyrənməyənlərlə müqayisədə orta hesabla 2% artırıb.
Bu ikidilli və iki savadlı işçilər digər mədəniyyətləri öyrənmək və bu bacarıqlara malik olmayan digər işçilərin heç vaxt istifadə edə bilməyəcəyi şəkildə qlobal səhnədə iştirak etmək imkanlarına malikdir.
Bu gün mövcud olan təhsil sistemi erkən yaşlardan başlayaraq bu kritik ehtiyacı qarşılamaq üçün zəif təchiz edilmişdir.
Tələbələr bərabərlik və inklüziv problemlərlə üzləşirlər və gələcək məzunlar dil öyrənmənin təmin etdiyi həyatı dəyişdirən imkanlardan məhrum olmağa davam edəcəklər.
Təhsilin məqsədi şagirdləri müxtəlif, mürəkkəb sosial-mədəni mühitdə yaşamaq üçün lazım olan bacarıqlarla təchiz etməkdirsə, dil təhsili əsasdır.
EU çoxdilliliyi əsas səriştələr kimi sadalayır, lakin biz hələ də daha çox məktəbin dəyərli dil bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün gənc, istedadlı zehinləri gücləndirdiyini və onlara meydan oxuduğunu görməliyik.
Ərəb dili dünyada ən çox danışılan dillərdən biridir, bəs niyə daha çox məktəb onu daha erkən yaşlarda adi məktəb cədvəlinin bir hissəsi kimi təklif etmir?
Niyə ərəb dili məktəblərdə bu qədər az təmsil olunur?
Ərəb dili 27-dən çox ölkədə rəsmi dildir. Birləşmiş Millətlər Təşkilatının altı rəsmi dilindən biridir.
Aİ-də ərəb dili ardıcıl olaraq ən çox danışılan dillərdən biri kimi sıralanır və hökumətlər getdikcə ərəb dilini qlobal və iqtisadi əhəmiyyət kəsb edən dil kimi yerləşdirirlər.
Bu, tez-tez gələcəyin dillərindən biri kimi xatırlanan və müxtəlifliyi və inklüzivliyi qeyd edən siyasətlərə daxil olan universitet dil proqramlarında populyar təklifdir.
Bununla belə, ibtidai və orta səviyyələrdə (dili öyrənmənin ən təsirli olduğu vaxt) dilin öyrənilməsinə diqqət və investisiya kifayət etmir.
Ərəb dilinin təmini tənqidi olaraq az təmsil olunur və dəyişən əhalini əks etdirməlidir. Bir çox ölkələrdə ərəb dili evdə ikinci ən çox danışılan dildir, lakin nadir hallarda məktəb cədvəlində kurs kimi təklif olunur.
Təklif olunduqda, ərəb dili adətən ev və icma dili təlimatı ətrafında qurulur və ya yalnız əlavə məktəblərdə və ya formal məktəb mühitindən kənarda verilir, əgər elit və ya elit deyilsə, Müasir Xarici Dil (MFL) öyrənilməsinə çox az diqqət yetirilir.
Bu çərçivə ümumi əhalinin dünyanın ən qədim və zəngin dillərindən birinə daxil olmaq imkanlarını əlindən alır.
Kütlələrin ərəb dilində təhsilə çıxışını təmin etməməklə, qlobal bazarda sosial-iqtisadi artım üçün dövlət tərəfindən maliyyələşdirilən təhsil sistemlərimizə müraciət edənlər dil öyrənmənin, xüsusən də ərəb dilinin təqdim etdiyi bir sıra imkanları əldən verirlər.
Bu imkanlar hər kəs üçün əlçatan olmalıdır.
Bizə mədəni şüur və qarşılıqlı anlaşmanı təşviq edən ekosistemə lazımdır
Erkən yaşda ərəb dilini öyrənməyə başlayan tələbələr daha yüksək ünsiyyət bacarıqları əldə edirlər. Xarici dil öyrənməyin həyatı dəyişdirən təsirinin dəfələrlə şahidi olduq.
QFI tərəfindən dəstəklənən proqramlar vasitəsilə ərəb dilini öyrənən ərəb dilini bilən və ya olmayan tələbələr siyasət, ticarət, hüquq, jurnalistika və təhsil sahələrində işləməyə davam etdilər.
Məktəb direktorları, müəllimlər, tələbələr və valideynlər dil təhsili ətrafında bir araya gəldikdə, bütün icmalar çevrilir.
Birlikdə belə bir ekosistem daha çox mədəni şüur, qarşılıqlı anlaşma və sosial birliyi gücləndirə bilər. Bu, bütün dillər üçün vacibdir, lakin xüsusilə ərəb dili üçün.
Latrecia Wilson QFI, Vaşinqtonda yerləşən təşkilatın icraçı direktorudur, ərəb dilinin qlobal dil kimi tədrisi və öyrənilməsinin dəyərini yüksəltməyə sadiqdir.
Məsumə İmran