İyunun 19-da Birliyin Təhsil üzrə Dövlət Naziri Rajkumar Ranjan Singh bildirib ki, dünyanın hər yerindən müxtəlif sorğular öyrənmə böhranı olduğunu və ibtidai məktəbdə şagirdlərin əhəmiyyətli bir hissəsinin Əsas Savadlılıq və Hesablama bacarıqlarını əldə etmək üçün mübarizə apardığını göstərir.
“Oxumaq və yazmaq, rəqəmlərlə əsas əməliyyatları yerinə yetirmək bacarığı bütün gələcək məktəb və ömür boyu təhsil üçün zəruri təməl və əvəzsiz ilkin şərtdir. Dünyanın hər yerindən aparılan müxtəlif sorğular göstərir ki, biz öyrənmə böhranı yaşayırıq və ibtidai məktəbdə oxuyan şagirdlərin əhəmiyyətli bir hissəsi FLN qazanmaq üçün mübarizə aparır”.
“Bütün uşaqlar üçün Əsas Savadlılığa və Hesablamaya (FLN) nail olmaq, bir çox cəbhələrdə təcili tədbirlərin görülməsini tələb edən və qısa müddətdə əldə olunacaq aydın məqsədlərlə (hər bir şagirdin təməl bilik əldə edəcəyi daxil olmaqla) təhsil sistemlərimiz üçün təcili prioritet halına gəlir. 3-cü sinif üzrə savad və hesablama)” o əlavə edib.
TehsilMedia.az xəbər verir ki, nazir bu fikirləri G20 Təhsil İşçi Qrupunun (EdWG) dördüncü və yekun iclasında çıxışı zamanı deyib.
“Hindistanın G20 EdWG Sədrliyi keçmiş sədrliklərdə müzakirələrin qurulmasına və irəli sürülməsinə və keyfiyyətli təhsil və bacarıqlardakı boşluqları aradan qaldırmaqla təhsilin tam transformasiya potensialının reallaşdırılmasına mane olan narahatlıqların həllinə, eləcə də DİM-lərin həyata keçirilməsinin sürətləndirilməsinə yönəlmişdir ( Dayanıqlı İnkişaf Məqsədləri).
“Yeni Milli Təhsil Siyasətimiz hər bir fərdin yaradıcı potensialının inkişafına xüsusi diqqət yetirir, çünki o, təhsilin təkcə idrak qabiliyyətlərini deyil, həm də savad və hesablamanın təməl qabiliyyətlərini, həm də yüksək səviyyəli idrak qabiliyyətlərini inkişaf etdirməli olduğu prinsipinə əsaslanır. Tənqidi düşüncə və problem həlli kimi, həm də sosial, etik və emosional qabiliyyətlər və meyllər kimidir” dedi.
Görüşün əsas mövzusu “Xüsusilə Qarışıq Öyrənmə Kontekstində Əsas Savadlılığın və Hesablamanın Təmin Edilməsi”dir.
EdWG iclası müxtəlif prekursor tədbirləri, seminarlar, sərgilər, irs ekskursiyalarını əhatə edir və iyunun 22-də Təhsil Nazirlərinin görüşü ilə yekunlaşacaq.
İclasın kənarında iyunun 17-də sərginin açılışı olub ki, bu sərgidə təhsil və təməl savadlılıq və hesablama, rəqəmsal təşəbbüslər, tədqiqat və bacarıqların inkişafı, xüsusən ştatlar və Birlik əraziləri, digər qurumlar tərəfindən qəbul edilən innovativ təcrübələri nümayiş etdirəcək.
G20 EdWG-nin ilk iclası yanvarda Çennayda, ardınca martda Amritsarda, üçüncü isə apreldə Bhubanesvarda keçirilib.
Məktəb Təhsili Katibi Sanjay Kumar dedi ki, "Görüş zamanı müzakirələr kurikulum, pedaqoji yanaşmalar, müəllimlərin və digər maraqlı tərəflərin bacarıqlarının artırılması və evdə təhsilin dəstəklənməsində valideynlərin, digər qayğı göstərənlərin və icma üzvlərinin rolu ilə bağlı məsələlərə diqqət yetirəcək".
Məsumə İmran